Annonce – Dato 20 maj 2021
I forbindelse med projektering, tilbudsgivning, ordre og leverancer er Armatec afhængig af at have et veluddannet og ikke mindst dedikeret serviceteam bag sig til at udfører opstart af anlæg, og give grundige og forståelige instruktioner til driftsmedarbejderen, der skal tilse installationen efterfølgende. Dette for at kunden føler sig tryg og får leveret den vare som tidligere i processen er aftalt.
Der tilbydes ligeledes serviceaftale med rette frekvensbesøg, alt efter type af leverance og produkt, der sikrer driftstabilitet, komfort og ikke mindst god økonomi på den lange bane for kunden. Service på varmetekniske produkter er en nødvendighed for at opretholde lang levetid, god økonomi, garanti og ikke mindst stor forsyningssikkerhed. Alt service bliver dokumenteret med en servicerapport inkl. billeddokumentation, beskrivelse af det udførte arbejde samt en tjekliste, alt sammen udført på stedet.
I Armatec varmeservice er de specialister på de produkter som de leverer. Alle har en installationsteknisk baggrund og forstår hvordan varme- og kølesystemer virker, og derved også forstår, hvorfor enheder opfører sig som de gør, ikke mindst ved serviceudkald på en defekt enhed.
Armatec varmeservice team er eksperter i at udføre opstart – instruere – fejlfinde – reparere – og servicere på bl.a. følgende produkter:
Selv korrekt dimensionerede brugsvands- og varmevekslere snavser/kalker til efter en periode. Lad Armatec’s erfarne teknikere stå for rengøring af vekslerne, så er man sikker på det sker efter anerkendte og miljørigtige forskrifter. Armatec dokumenterer rensning før og efter, både via flow- og PH-måling, ydermere bliver der taget endoskop-billeder i rørvekslere før og efter udsyring.