ASSA ABLOY Entrance Systems

Annonce – Dato 24 sep 2024

Serviceaftaler, der holder tingene kørende.

Power indgår serviceaftale med Assa Abloy Entrance systems

Indgange er altid på farten – eller endda åbne for elementerne – så vores er bygget til at holde. De har stadig brug for regelmæssig vedligeholdelse for at holde dem i absolut topform. Det forhindrer problemer før de opstår og sparer dig for besværet og udgifterne til afbrydelser og nedetid. Med en af vores fleksible serviceaftaler kan du fastlægge det plejeniveau, der passer bedst til dig. Vores regelmæssige vedligeholdelseseftersyn og kontroller af den fysiske sikkerhed holder dit udstyr i den bedst mulige stand. Eller tag tingene til næste niveau med optimering og digitale services.

CASE: POWER har fået det hele samlet ét sted

Når dine indgange bliver brugt 600.000 gange om året, giver det mening at samle sine serviceaftaler ét sted.
Det har de måtte sande hos elektronikgiganten POWER, der for nyligt har indgået en landsdækkende serviceaftale med ASSA ABLOY Entrance Systems.

Lokale samarbejder gjorde det svært at holde overblik

En typisk POWER butik har 10-15 enheder i form af porte, skydedøre, ramper og lifte, som alle skal efterses én gang om året. Tidligere har proceduren for disse eftersyn været en anelse ustruktureret. Det skyldes ifølge operating manager Casper Thaysen, at hver POWER-butik havde indgået deres egne lokale samarbejder, hvilket gjorde det vanskeligt at holde overblikket:

“Hvem brugte vi for eksempel i Holstebro, Sønderborg eller Nykøbing? Det var svært at holde styr på.”

En landsdækkende serviceaftale samler det hele ét sted

En landsdækkende serviceaftale samler det hele ét sted

Ønsket bag den landsdækkende serviceaftale med ASSA ABLOY var derfor primært at få sat struktur på de mange eftersyn:

”Med samarbejdet får vi det hele samlet ét sted, og på den måde bliver det hele nemt, effektivt og overskueligt”, forklarer Casper Thaysen og uddyber:

”Det at tingene bliver lavet på den samme måde i alle butikker, skaber en enorm synergi. Vi har ét nummer, vi kan ringe til, hvis skidtet ikke virker. Det er nemt at forholde sig til.”

Ikke kun salgsbriller, men også gode råd

Spurgt ind til hvad han synes om samarbejdet med ASSA ABLOY indtil videre har Casper Thaysen kun gode ting at sige:
”Jeg synes det er gået superfint indtil videre. Vi har en god dialog, og det er fedt at mærke, at de ikke bare er der for at sælge noget. De kommer rent faktisk også med nogle gode råd”, fortæller han. Og netop de gode råd er noget, han sætter stor pris på:

”Jeg kan godt lide den rådgivende del af det. At man ikke kun ser på det med salgsbriller, men også kommer med nogle veldokumenterede anbefalinger”, påpeger han.

En typisk POWER butik har 10-15 enheder i form af porte, skydedøre, ramper og lifte, som alle skal efterses én gang om året

Det kommende samarbejde

Indtil videre har POWER brugt serviceaftalen til at få lavet et årligt eftersyn på alle deres indgange. Fremadrettet vil den dog også blive brugt til at få foretaget reparationer, når det er nødvendigt. Hvor meget den helt præcis vil blive brugt, har Casper Thaysen dog vanskeligt ved at bedømme:

”Det er svært at sige, hvor meget vi kommer til at bruge den. Men med 300.000 kunder pr. butik, er det vigtigt at tingene kører hver eneste dag, for ellers går det ud over driften.”

Vil du gerne vide mere om, hvad du kan få ud af en serviceaftale? Læs mere her

Yderligere information: www.assaabloyentrance.com/dk/da, tlf. 7012 7011.