Annonce – Dato 21 mar 2019
Beboere har i dag høje krav til deres bolig og er villige til at betale en højere pris for digitale og intelligente ejendomme. Med den intelligente løsning KONE Residential Flow kan bygningen skille sig ud fra mængden ved at løse mange af beboernes daglige udfordringer med adgang og kommunikation.
Kravene til nye beboelsesejendomme har ændret sig meget på bare nogle få år på grund af den teknologiske udvikling. En uafhængig undersøgelse om beboeres forventninger til beboelsesejendomme bestilt af KONE i 2018 viser, at langt de fleste beboere i dag møder udfordringer med adgangen til hjemmet, pakkeleveringer og manglende information om projekter i deres bygning. Undersøgelsen viser også, at op mod 70 % er villige til at betale en højere pris for boliger med digitale og intelligente løsninger, der løser deres udfordringer med adgang og kommunikation.
KONEs nyeste løsning KONE Residential Flow er designet til at løse beboeres største udfordringer og gøre det nemt og bekvemt at komme hjem. Med KONE Residential Flow integreres hoveddøre, elevatorer og informationsskærme i ét system, der skaber et smidigt flow i beboelsesejendomme. Ved hjælp af en app, der installeres på alle beboernes smartphones, kommer beboerne nemt ind i deres bygning uden brug af fysiske nøgler og kræfter. Via appen kan beboerne desuden lukke gæster og pakkebude ind fra afstand og derved modtage pakker midt i arbejdstiden. Samtidig kan Facility Managers sende beskeder direkte til beboernes smartphones og informationsskærme i elevatorer og opgange og derved undgå at bruge tid på at hænge sedler op om forskellige projekter i bygningen.
Med KONE Access kan hoveddøren til bygningen åbnes uden brug af fysiske nøgler og kræfter. Så snart beboere træder ind i opgangen kommer elevatoren automatisk ned til dem og kører dem op til deres egen etage.
Med KONE Visit kan beboere byde gæster velkommen via et tilsluttet kommunikationssystem, som de styrer med deres smartphone. Uanset hvor beboerne befinder sig, kan de lukke gæster ind i opgangen. For eksempel kan de lukke pakkebudet ind midt i arbejdstiden.
Med KONE Visit får beboerne vigtige oplysninger om deres bygning direkte på deres smartphone. Digitale opslagstavler i opgangen og elevatoren informerer dem om alt, lige fra kommende renoveringsarbejde til den seneste vejrudsigt, eller hvornår den næste bus kører.
• Den mest intelligente bygning i kvarteret
• En klar differentiering fra konkurrerende byggeri
• Opfyldelse af kunders og lejeres forventninger
• Intuitive, elegante og moderne detaljer
• Øget ejendomsværdi og en investering i fremtiden
• Let at bestille, hurtig at installere og nem at vedligeholde – KONE tager sig af det hele
Yderligere information om Kone, tlf. 3587 8000.