Vores kundetælleløsninger anvendes af bl.a. af detailkæder og storcentre til at optimere forretningsindsigt, processer, drift og salg.
Data og statistik om indgående og udgående trafik centraliseres, behandles og gøres let tilgængelige gennem et brugervenligt og fleksibelt web-interface. Brugere kan endvidere vælge at modtage email-rapporter dagligt, ugentligt og/eller månedligt.
Vores løsninger kan tjenes hjem i løbet af kort tid og har meget positive konsekvenser på vores kunders drift og strategi.
Her en liste med 10 gode grunde til at benytte en af vores kundetælleløsninger:
Styrk og systematiser forretningsindsigt og kontrol, uanset størrelse og geografisk spredning
Kvantificer kundepotentialet, mål resultater, muliggør konversionsberegninger samt opdag symptomer på udfordringer
Identificer mønstrene i kundetrafikken og belys de travleste perioder
Planlæg ressourcer effektivt, øg produktiviteten og kundeoplevelsen samt reducer ventetid
Motiver teams, opsæt nye KPI’er og retfærdiggør realistiske mål
Let budgetlægning på alle niveauer i virksomheden
Evaluer effekten af marketing aktiviteter og kampagner
Få et grundlag til at forbedre kanalstrategi og space management
Motiver interesse fra potentielle og eksisterende partnere/leverandører