Annonce – Dato 30 okt 2023
Mange håndværksmestre får bedre overblik og sparer tid med digital sagsstyring. Så hvorfor ikke vælge det system, der bruges mest i branchen? Her læser du, hvorfor Ordrestyring er det mest brugte sagsstyring i Danmark og hvad det kan gøre for din virksomhed.
Forestil dig en hverdag uden papirer til opgaver, materialer og timeregistrering. I stedet gøres det hele på din mobil eller fra din computer på kontoret.
Ordrestyring hjælper dig med at holde styr på materialer, timeregistrering, lønkørsel, økonomistyring, dokumentation, kvalitetskontrol. Men måske vigtigst af alt: Vi gør det nemt og hurtigt at fakturere. Den interne overlevering sker også digitalt, så I kan bruge en større del af jeres tid på at have fakturerbare timer, og mindre tid på det administrative. For det ved vi, at håndværkere godt kan lide.
Ordrestyring kan bruges fra både computer og app. Du tager altså fordelene med dig overalt, uanset om du er på kontoret, er på vej i bilen eller udfører en opgave hos kunden. På den måde skaber du en mere en mere effektiv hverdag for dig og dine ansatte.
Inden du sætter dig i bilen mandag morgen, har du overblik over ugens opgaver på appen. Du kan se hvor, du skal være hvornår, hvad der skal laves. Du har også en fuld materialeliste over det, du skal bruge. Det er derfor let at pakke bilen med det, du behøver. Når du tænder bilen, er din rutevejledning til første opgave klar med et klik i appen. Hvis du mangler nogle materialer, kommer du foran køen i byggemarkedet, fordi du slipper for turen forbi kontoret.
Når du ankommer hos kunden, starter du timeregistreringen i appen og opgaven begyndes. Du scanner dine materialer direkte på sagen i takt med, at du bruger dem, så de er klar til faktureringen.
Når arbejdet er udført, dokumenterer du resultatet fra mobilens kamera direkte på sagen, så er det let at finde, hvis der skulle blive brug for det. Når du har pakket sammen og sætter dig ud i bilen, kan du allerede sende den endelige faktura, inden du kører videre til næste opgave.
Det er med andre ord slut med timesedler og papirer, der flyder i forruden eller tidskrævende administration. Håndværkere har rigeligt at holde styr på, så med Ordrestyring bliver det administrative en hel del nemmere.
Hvis Ordrestyring virker som noget for dig, kan du nemt booke en gratis demo og få syn for sagen. Det første vi gør, når vi kontakter dig er, at vi afklarer dit behov. Når du har fortalt os om din virksomhed, og hvordan du driver den, viser vi dig, hvordan Ordrestyring fungerer og kan hjælpe din virksomhed. Under mødet kan du stille spørgsmål i ro og mag, så du får svar på om Ordrestyring er et match for dig og dine behov.