Annonce – Dato 3 Dec 2015
Teknologien betyder kort reaktionstid til gavn for brugerne
Teknologien betyder kort reaktionstid til gavn for brugerne
Schindler flytter mere end en milliard mennesker hver dag. For at holde så mange mennesker i bevægelse sikkert og pålideligt, har Schindler udstyret hele arbejdsstyrken med mobile løsninger drevet af iOS og brugerdefinerede apps. De giver adgang til alle de mange vigtige systemer og data.
Schindler startede samarbejdet med Apple i 2013.
Beslutningen om at flytte til iOS-platformen, var baseret på det høje niveau af sikkerhed og standardiseret operativsystem, på tværs af flere hardware generationer.
For teknikere i marken er iPhonen et alt-i-et værktøj, der hjælper til at strukturere arbejdsdagen og til at de kan arbejde mere effektivt og produktivt. En samling af brugerdefinerede apps giver teknikerne alle de værktøjer og ressourcer, de behøver for at få arbejdet gjort. Fra bestilling af reservedele til at se instruktionsvideoer og manualer. Schindlers arbejdsstyrke har nu en hidtil uset adgang til oplysninger, når de har brug for det.
Sensorer indbygget i Schindler elevatorer og rulletrapper sender millioner af beskeder hver dag til deres back-end system. Disse data bliver fortolket og derefter leveret til service ledere, serviceteknikere eller endda kunder, gennem deres egenudviklede apps.