Annonce – Dato 14 mar 2023
Den familieejede virksomhed Ingvard Madsen har i samarbejde med STIHL og Renz A/S fået opsat en ny og praktisk pakkeboks, STIHL Pick-Up Box, som skal være med til at styrke og fremtidssikre den anerkendte virksomhed nær Kolding.
Siden grundlæggelsen i 1926 har virksomheden Ingvard Madsen bestræbt sig på at yde en service udover det sædvanelige, og har altid lagt stor vægt på at finde det produkt, som passer lige præcis til kundens behov. Dette, om det så er til private eller erhvervsdrivende.
Ingvard Madsen har siden 1976 solgt driftssikre, stærke og brugervenlige STIHL-produkter til haver, skove og grønne områder, og i 2019 blev virksomheden kåret til årets forhandler af STIHL iMOW® robotplæneklipper i Danmark samt årets STIHL butik i 2021.
Dette gode samarbejde førte til at Ingvard Madsen i efteråret 2022 blev den første virksomhed i Danmark til at få installeret en elegant og intelligent STIHL Pick-Up Box, som er produceret af Renz A/S.
STIHL ønsker med deres nye STIHL Pick-Up Box at skabe bedre købs – og serviceoplevelser for deres kunder. Boksen består af en række aflåste rum, hvor kunderne eksempelvis kan hente deres bestillinger eller aflevere deres produkter til reparation - også uden for normal åbningstid. Kunderne kan tilgå boksen via midlertidige PIN-koder, der udleveres til kunderne via digitale meddelelser.
For virksomheden Ingvard Madsen har STIHL Pick–Up Box gjort en kæmpe forskel, og ejer Peter Madsen, der er 4. generation i virksomheden, har kun rosende ord at sige om boksen, der skaber fleksibilitet i hverdagen, idet virksomheden ikke længere er afhængig af en åbningstid. Mange af virksomhedens kunder havde svært ved at nå at afhente eller levere produkter til eksempelvis reparation inden for den normale åbningstid, men grundet STIHL Pick-Up Box er dette nu muligt. Boksen fungerer således, at virksomheden generer en kode, der sendes til kunden, som derefter kan få adgang til boksen, hvor de selv kan vælge den rumstørrelse, som de har brug for. Størrelserne varierer, så der er plads til alt lige fra høreværn til buskryddere.
Der er udelukkende stor tilfredshed blandt Ingvard Madsens kunder, som synes, at boksen er genial– og et stigende antal nye samt gamle kunder bruger flittigt den funktionelle og intelligente pakkeboks. Gennemsnitligt på en uge bruges boksen hver anden dag, og dette tal er kun stigende.
Derudover er sikkerheden også fantastisk. Peter Madsen forklarer, hvordan virksomheden førhen var nødsaget til at efterlade nogle af deres produkter til deres kunder udenfor bag ved en busk eller pylonskilt, men her var der desværre risiko for, at nogle udefrakommende ville løbe med produktet. Denne risiko er der ikke længere, da kunden nu blot ringer til virksomheden og betaler det givne beløb for produktet, hvorefter det placeres i boksen, hvilket giver en større tryghed, da sikkerheden er i top.
Peter Madsen har kun gode ting at sige om boksen, der på mange måder styrker den gamle virksomhed, og som er med til at fremtidssikre hverdagen. Han mener, at STIHL Pick-Up Box giver så meget mening.
Peter Madsen glæder sig ydermere over det gode samarbejde mellem Ingvard Madsen, STIHL og Renz A/S, og i 2026 kan både STIHL og Ingvard Madsen fejrer 100 – års jubilæum.
Produkt: Digitale postkasse løsninger
Produkt: Postkasseanlæg
Produkt: Pakkeanlæg
Produkt: Pakkeanlæg