Scantron AT7 lejlighedsterminal til den digitale boligforening
Annonce – Dato 7 Apr 2020
Scantrons AT7 lejlighedsterminal er et dagligt redskab til den digitale boligforening, som ønsker at skabe en tættere relation mellem beboere, personale og administration. Lejlighedsterminalen er udviklet med henblik på at gøre dagligdagen lettere, øge beboernes tilfredshed og effektivisere boligforeningens vigtige hverdagsfunktioner, arbejdsgange samt at spare udgifter.
Beboerne får adgang til smarte softwaremoduler via den fastmonterede og netværksbaserede 7” touchskærm. Her bliver dørtelefoni, adgangskontrol, beskeder, booking, energi-visualisering, weblinks mv. en integreret del af beboernes brugerinterface, som de har adgang til på daglig basis.
Ejendomskontoret får en dynamisk og effektiv kommunikationsplatform mellem boligforening og beboere. Her kan medarbejdere bl.a. opdatere de tilgængelige dokumenter, sende målrettede beskeder, holde styr på reservationer af fælles lokaler samt få et overblik over det komplette driftssystem på samme platform.
Muligheder for ejendomskontoret:
- Skab et højere og mere effektivt informationsniveau.
- Skab besparelser mht. breve & udsendelser, booking-systemer, beboer-service, varsling m.m.
- Effektivisér planlægning internt og eksternt.
- Gør kommunikationsvejen mellem boligforeningen og beboere hurtig og enkel.
- Få en fleksibel og skræddersyet softwareløsning til administration af adgangskontrolsystemet.
AT7 lejlighedsterminalen inkluderer dørtelefoni og kan derudover udvides med NovaDrive® Basis pakken og de følgende individuelle udvidelsesmoduler:
NovaDrive® Basis pakken:
- Weblinks: Weblinks såsom boligforeningens hjemmeside, videoer, mv.
- Dokumenter: PDF-dokumenter, såsom brugsanvisninger, affaldshåndtering m.m.
- Døråbning: Døråbning via døre forbundet til adgangssystemet f.eks. hoved- og opgangsdøre.
NovaDrive® udvidelsesmoduler:
- Beskeder: Beskeder sendt fra boligforeningen til beboere, f.eks. i tilfælde af driftsfejl eller serviceeftersyn. Her undgås papiropslag samt manuel udlevering af breve.
- Booking: Bookingsystem til fælles lokaler, vaskerum m.m. Beboerens adgangsbrik aktiveres til dørene i det reserverede tidsrum.
- Nudging af energivisualisering: f.eks. målrettede beskeder eller påmindelser om energiforbrugsdata, som vises som visualisering på lejlighedsterminalen, når man kommer hjem.
- Kommunikation: Beskeder med integreret retur-svar f.eks. ved afstemninger. Administrator får et hurtigt overblik over tilbagemeldinger.
- Personligt weblink: Personligt weblink med automatisk login til hjemmesider med personlige data som f.eks. vaskeribetaling, parkering for gæster og lignende.
- Telefoner: Hvis der er forbundet MultiApp® til systemet, kan beboeren selv administrere de forbundne telefoner via lejlighedsterminalen.
Læs mere om Scantrons AT7 lejlighedsterminal her
Kontakt gerne Scantron på tlf. 66 13 99 66 eller mail: info@scantron.dk for yderligere information.