Kæmper du med tidskrævende kørebøger og forsvundet værktøj?

Annonce – Dato 3 okt 2024

Kæmper du med tidskrævende kørebøger og forsvundet værktøj? Opdag hvordan ABAX giver dig fuldt overblik over udstyr og hvordan platformen kan hjælpe din virksomhed med at øge indtjeningen og spare dig tid i dagligdagen.

Øg indtjeningen med ABAX flådestyring

Opdag skjult potentiale i din virksomhed med ABAX

VOID AB sparer 30.000 kr. månedligt med ABAX. Virksomheden har opnået bedre brug af ressourcer, effektiv værktøjssporing og kørebøger med automatisk registrering. Det har samtidig givet virksomheden 50 timer ekstra at fakturere kunder for pr. måned. Kan din virksomhed opnå de samme resultater?

Læs hvordan de opnåede betydelige besparelser og forbedret brug af ressourcer på kort tid! ABAX kundecasen 

Få mere ud af din virksomheds ressourcer med ABAX

  • Komplet overblik over køretøjer, udstyr og medarbejdere
  • Optimerede ruter og reducerede brændstofomkostninger
  • Automatiske kørebøger, som reducerer den tid du bruger på administrative opgaver
  • Minimeret risiko for tyveri og udstyrsvigt
  • Præcise data, der fortæller dig hvor værktøjer, chauffører og køretøjer befinder sig

Book en gratis demo med ABAX i dag!

Øg indtjeningen med ABAX flådestyring

Hvordan fungerer ABAX-platformen?

ABAX kombinerer GPS-sporing, software og en brugervenlig app til nem administration af din virksomhed på farten.

Siden 2018 har VOID AB brugt ABAX til at løse tidskrævende opgaver i den daglige drift. ABAX-platformen giver Johan og teamet kontrol over køretøjer og værktøjer på én digital platform.

"Med ABAX-platformen har vi fuldt overblik og kontrol over vores køretøjer og udstyr på én platform – med ét login," udtaler Johan Brandt, arbejdsleder hos VOID AB.

Yderligere info

mette.nielsen@abax.com, tlf.: 72 40 66 00

Mere om produktet Flådestyring

Flådestyring

Flådestyring, der gør det nemt at drive en god forretning