Annonce – Dato 24 Aug 2023
Med den nye løsning fra ABAX kan du én gang for alle vinke farvel til et problem, de fleste i byggebranchen kan nikke genkendende til.
Du og chaufføren får nemlig direkte besked, hvis et eller flere værktøjer skulle komme på afveje.
Stig Fossum, produktchef hos ABAX, påpeger, at Smart Inventory kan være med til at løse store problemer – problemer, som de fleste i branchen oplever dagligt.
“ABAX Smart Inventory er udviklet for at gøre hverdagen nemmere, mere produktiv og mere indbringende for bl.a. håndværkere og servicevirksomheder. Vi ved, at både de direkte og indirekte omkostninger kan blive betydelige, når værktøj forlægges, glemmes eller kommer på afveje” - Stig Fossum, Produktchef hos ABAX
De virksomheder, der allerede bruger Smart Inventory, oplever en mærkbar forskel. Og det er der en god grund til.
Når du får direkte besked, hvis du har glemt eller mistet værktøj giver det en ekstra tryghed – og løsningen kommer efter stor efterspørgsel, fortæller Stig:
“Vi ved, at vores kunder dagligt mister tid og penge, fordi deres køretøjer ikke er fuldt udstyret – eller fordi de glemmer værktøj, når de er ude på en opgave. Ved at give direkte besked på mobilen til både chaufføren og den driftsansvarlige, giver det en ekstra tryghed. For så ved alle, at bilerne er udstyret med præcis det, der er brug for”.
Løsningen er udviklet specielt til virksomheder, hvor medarbejdere bruger bilen til opbevaring af værktøj – og det er enkelt og effektivt, uddyber Stig:
“Du placerer en ABAX mini-brik på værktøjet, som kobles sammen med sporingsenheden i bilen. Det er den samme, der bruges til ABAX elektroniske kørebog, som rigtig mange allerede bruger som et led i at effektivisere og forenkle driften.
Hvis en bil så forlader et værktøj, får både chaufføren og flådechefen direkte besked på SMS eller e-mail”.
Træt af miste tid og penge på glemt eller mistet udstyr? Klik her og prøv den nye løsning fra Nordens førende indenfor tracking og flådestyring