SIGNA har siden 2015 gjort det muligt for virksomheder og organisationer at bruge film. Vi har strømlinet processen, så vi kan have fokus på dig og din historie. Og vi har gennem tiden hjulpet mere end 750 virksomheder med mere end 5000 film, heraf har en lang række kunder været involveret i Læs mere
SIGNA har siden 2015 gjort det muligt for virksomheder og organisationer at bruge film. Vi har strømlinet processen, så vi kan have fokus på dig og din historie. Og vi har gennem tiden hjulpet mere end 750 virksomheder med mere end 5000 film, heraf har en lang række kunder været involveret i byggeribranchen eller industrien med byggematerialer.
Vi fortæller din gode historie
For os handler det hele om storytelling. Vores historie udspringer af et behov for at fortælle historier. Gennem storytelling vil vi hjælpe dig med at skabe tillid til din virksomheds brand, kompetencer og produkter. Vi tror på, at alle har gode historier, men det er ikke alle, der ved, hvordan de skal fortælle dem. Vores kompetente videojournalister og projektledere er de bedste til at finde og fortælle dine historier. Og vores content specialister er de bedste til at få spredt dine historier på de rigtige platforme til de helt rigtige mennesker.
Timelapse til byggepladsen
Gennem arbejdet med byggebranchen har SIGNA konstateret, at der var et udpræget ønske om timelapse, der viser udviklingen på en byggeplads. I løbet af få år er SIGNA blevet en af Danmarks største på området med mere end 50 timelapse kameraer placeret på danske byggepladser. I takt med at antallet af timelapse kameraer stiger ses en stigende interesse for droneoptagelser før, under og efter et projekts gennemførelse.
Gode historier fortalt med animation
Når man arbejder med kommunikation omkring anvendelse af byggematerialer, så er opgaven med at forklare den korrekte montage, reperation eller anvendelse af f.eks. et vindue et vigtigt element. Hos SIGNA har vi sammen med byggebranchens forskellige aktører lavet en masse løsninger, hvor de gode historier bliver fortalt. Faktisk udvikler SIGNA mere end 150 animationsprojekter om året bygget op om en række forskellige illustrationsformer.
Employer branding
De senere år er manglende på arbejdskraft blevet særdeles tydelig – ikke mindst i byggebranchen samt hos de danske producenter af byggematerialer. SIGNA hjælper virksomhederne med at få lavet gode film med kampagner, som både kan tiltrække og fastholde medarbejderne.
SIGNA360 binder det hele sammen
Hos SIGNA har vi gennem mange års erfaring konstateret, at det drejer sig om, at få 4 opgaver til at hænge sammen. Vi har samlet det i
SIGNA360 løsningen.
- Du skal blive kendt med din virksomhed eller produkt.
- Du skal sørge for at blive fundet – gør Google til din ven.
- Du skal sørge for at dine budskaber og historier bliver hørt.
- Du skal bruge film som virkemiddel i kommunikation med målgruppen.
Læs mindre