Bliv en mester til at fortælle gode historier! SIGNA bruger storytelling når vi hjælper virksomheder på tværs af sektorer inden for byggeri SIGNA hjælper med at fortælle de gode historier om materialeleverandører, underentrepriser og projekter fra tegninger til færdigt byggeri.
Når du anvender storytelling som redskab lader du rigtige mennesker fortælle om noget de har oplevet. En god kundeoplevelse, anvendelsen af jeres produkter eller hvorfor netop dit produkt, skal anvendes i en konkret situation. Det er troværdig og stærk kommunikation med budskaber som sælger!
Og der er mange gode historier hos alle involveret i byggeri. SIGNAs kompetente journalister elsker at finde dem og udsætte dem for storytelling, så de kan deles med potentielle kunder.
Afhængig af behovet kan film og gode historier komme i forskellige former for storytelling
som enten tegnede eller animerede film, der kan forklare komplicerede budskaber
som produktfokuserede som viser det, som kan være besværligt at forklare
som kundefokuserede testimonials, hvor en kunde fortæller om anvendelsen af dit produkt
Når du jævnligt fortæller gode historier, styrker du kendskabet til dit brand og det øger salget. Det er en investering, som kan læses direkte på virksomhedens bundlinje.
SIGNA har hjulpet mange aktører i byggebranchen med film og kommunikation, så deres gode historier bliver spredt gennem storytelling, og når ud til de rigtige. I dag har en ny potentiel kunde gennemført 70-80% af sine undersøgelser inden de tager kontakten til en ny leverandør. Og har du ikke noget relevant at vise frem, så kommer du slet ikke til forhandlingsbordet.